fredag 17 oktober 2008

Istället för romantik - nålar

Cc har en väldigt spännande dejt i kväll. Jag är lite avis. Dels för att han är tatuerare och dels för att det, efter lite googling, verkar vara en galet het snubbe. Heja C!

Jag har själv försökt styra upp en dejt för kvällen, men ingen vidare lycka med det ännu. Jag vaknade med ett svullen och ömmande hals, så det kanske är lika bra. Det blir nog ett glas vin eller två dock, det är ju för fanken fredag... Så istället för att måla naglarna och göra inpackning på håret och vara pirrig sitter jag nu och kollar efter tatueringsmotiv. Ända sedan jag var 17 har jag funderat över ett drakmotiv och nu tror jag att jag har hittat ett jag gillar. Inte så stort som detta, men jag gillar draken och färgerna. Den ska få bo på min skuldra.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Min kille gör en på samma ställe, samma färger.

E sa...

hanna: Bra smak han har, i så fall! Lika stor också? Min ska nog gå mer på ryggen än armen tror jag...

Anonym sa...

dretsnygg!

E sa...

frida: Eller hur?!

Anonym sa...

verkligen! jag tycker att färgtatueringar är hur hett som helst. och de där färgerna var skisnygga, för att inte tala om motivet.

Anonym sa...

Yes. Det är en coverup av massa skräp.