tisdag 3 februari 2009

Mannen som stekte två babys

Okej, inte PK ämne att göra detta på kanske. Men när kollegan körde en belgisk artikel genom Google Translator i går grät jag av skratt. Och måste så klart dela med mig lite:

I Saint-Gilles i Dendermonde, tre döda i en korsning part i ett daghem. Första varningen om ett antal slaktoffer. Tidigare fanns det fem offer (tre barn och två bussar).
Nu har man stekt två babys. Enligt vittnen, fullständig kaos och ambulanser och orsak. Många barn är fortfarande i fara. De har en stor röra av fästingar och deras skador är mycket allvarliga. Polisen slet enormt och förvandlades till en polishelikopter. De sjukhus var alla offer för digitala foton.

Mannen skulle vara mycket liten och har rött hår. Enligt ett ögonvittne, mannen anmärkningsvärt tyst. I ansiktet han var svart och vit. Han började där i det vilda steka med en mes.
Den panik bland barnen var stor, alla som kunde gå, försökte fly undan. Efter hans mord drabbade mannen med cykeln på flyget. Han skulle komma från Grembergens verkligen psykiatriska klinik. Föräldrar till barn i bosättning har fångats.

Hur störande var han?
Det är ännu inte klart hur en sådan man i en träff i barndomen. Det finns ett behov av att diskutera framsteg med den flamländska ministern för socialpartiet. Även Barn-och familjefrågor, som kontrollerar många plantskolor, anser att det bör vara klart hur man har trängt in i förskolan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skrattade ihjäl mig.

Anonym sa...

ha ha fy fan va kul, du har världens bästa humor, vet du det?

herregud jag kan inte sluta skratta

förresten, kul att du bloggar igen

pussar josse

E sa...

Hanna: Jag med!
Josse: Vi har ju samma skithumor du och jag, så jag fattade att du skulle gilla den! :) Pussar!