tisdag 4 augusti 2009

Plopp!

Ni vet hur man ibland tänker "han kanske har tappat telefonen i sjön" om en person som av någon anledning inte hört av sig. Ibland händer just det. I dag ringde S mig på redaktionen och förklarade att det inte går att hitta mig någonstans förutom där om man inte har mitt nummer.

Vilket han inte längre hade. Den ligger på havsbottnen någonstans norr om Muskö. Jag berömde honom för hans ihärdiga jakt när han berättade att han till och med stått utanför min dörr med en lapp ämnat för min brevlåda i näven utan att komma in. Jag dör lite och förlåter tystnaden.

Tio dagar kvar till detta förresten:


3 kommentarer:

V sa...

Jag är MYCKET avundsjuk på WOW. Buhuhuhuhuhuhu.

Wildenstam sa...

Jag predikar detta högt och lågt (välj själv vilket alternativ du vill tillhöra): Missa för allt i världen INTE Wilco. De spelar fredag kväll nån gång.

E sa...

V: Nice är ju inte heller så illa! :)
Wildenstam: Självklart bli listan av måsten!