onsdag 31 december 2008

Jag konverterar

Bästa delen av nyårsafton avklarad: ensam partyfix med bra musik och ett glas vin. Röker genom fönstret för första gången - i den här lägenheten alltså. Det har jag nog gjort i alla mina tidigare lägenheter, förutom i Bandharlem där jag (då: vi) hade balkong.
Snart iväg till Norén-middag hos CC i Årsta. Hon bjöd på fyllan in servitrisen på Fenix, som konstigt nog tackade ja. Mycket underligt. Men minst lika intressant.

Jag ser fram emot 2009. 2008 var ett konstigt år på många sätt. Det kan vi gott lämna bakom oss. I kväll gnuggar jag och CC magen på Buddha, för det ska tydligen ge tur i kärlek. Det är aldrig för sent att konvertera...

2 kommentarer:

Anonym sa...

2008 kördes onekligen i botten innan det lämnade plats för ett 2009 som hitills bara bjudit på lidande. Tack för igår söt. Kram.

E sa...

Karin: Couldn't agree moore, käraste.