måndag 6 juli 2009

150 minuter man aldrig får tillbaka

Se detta som en varning: Transformers 2. Man borde inte ens behöva motivera varför och alla som känner mig frågar sig säkert vad sjutton jag tänkte när jag sa ja till den filmen. Det gör jag också. Men trevlig kille plus extra bekväma stolar plus tråkig söndag är ofta lika med ett mer öppet sinne.

Som att Gud inte tyckte jag lidit tillräckligt för en dag kom "hem till Sverige"-förkylningen till slut ikapp mig på natten och i dag är jag underligt utslagen. Så jag ligger slängd i soffan och kollar på Greys anatomy. Fattar inte hur de hinner rädda liv med tanke på hur mycket de ligger med varandra hela tiden. Det kan inte finnas ett sjukhus i världen där så många får komma till skott så ofta.

2 kommentarer:

frida sa...

haha, bra, nån försökte övertala mig att det där skulle vara en bra film. men nu vet jag att det inte är det. jag var 99,9% säker själv och en negativ person till var allt jag behövde. :)

E sa...

frida: Ibland bara vet man ju sånt. Ingen idé att bevisa för dig själv att du hade rätt! :)