lördag 28 mars 2009

Loggbok: Garda

I natt stod jag och K i pumps utanför en spilta och såg ett litet föl födas. Det var fint, egentligen helt magiskt! Vi stod helt tysta och såg på medan mamman och den lilla svarta hingsten bekantade sig. I Rom? Nej, jag är i Gardaområdet i helgen, i norra Italien.

Hittills: tortellini med tryffel, köra stadsjeep på italienska vägar, Gardasjön i gråa moln, världens godaste vin med världens finaste historia, hästfödsel, hunddöd, prat om excistens och själavandring av just den anledningen, pumpasoppa, ligga som ett kryss i dubbelsäng (till skillnad från den 80 centimeters jag har hemma i Rom).

3 kommentarer:

Hanna sa...

Åh vad jag gillar ditt bloggande, väldigt härligt. Kommenterar ju helt sällan pga google reader i mobilen men läser och uppskattar.

Johanna sa...

härligt!!!

E sa...

Hanna: Tack, gulle! Det gjorde mig väldigt glad.
Johanna: Mycket!