tisdag 10 mars 2009

Pretty please?

Det enda jag får för att skriva om mitt liv så här är era kommentarer. Nu får jag inte ens det. Jag tycker det är trist, känns inte så motiverande att sitta och skriva då! Ni fattar det, right..?
Jag skulle bli så mycket gladare och mer motiverad att dela Rom med er bom ni bara tog er tid och visade att ni faktiskt läser det. För det ser jag ju att ni gör, google är obarmhärtiga på det sättet. Det var det enda jag ville få sagt. Så, pretty please with sugar on top?

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag fortsätter kommentera! Vet hur kul det är med kommentarer! hoppas livet leker där borta!

Anonym sa...

Läsa, läsa. Och ber ödmjukast om ursäkt för uteblivna kommentarer. :)

Anonym sa...

åh åh åh men vi finns hääääär!

Anonym sa...

Alltså jag är alltid skitdålig på att lämna kommentarer, men skriv mer!!! hoppas du har det underbart är skitavis! puss

E sa...

frida & v: Ni behöver nog inte känna er särskilt träffade! :)
Anonym: Who?
Johanna: jag ska försöka, hjärtat!