lördag 30 augusti 2008

Inte som planerat

Jag håller på att bli galen här.
Sista dagen på jobbet skulle firas av med drinkar på Rival i går. Alla var där - utom jag! Jag låg hemma och hostade slem medan alla mina söta vänner minglade och hade trevlig. Absolut inte ultimat och jag tyckte väldigt synd om mig själv när jag låg här och glodde på Golden league.

Liggandet var det andra problemet, eftersom det inte var självvalt. Anledningen till att jag hela kvällen LÅG och tittade på min 21 tums tjock-tv (varför försvann alla bra grejer i separationen? Vad fick JAG egentligen?) var att det inte finns en chans att den här soffan går att montera. I alla fall inte med den beskrivningen och de muttrarna. Nu står de fem delarna lite hur som helst här och hur jag än gör så går de inte att para ihop. Trots att de ser ut som Duplo...

Värdelös helg so far!

Inga kommentarer: