torsdag 21 augusti 2008

Marodörer

Inte för att jag har svårt att acceptera att sommaren (förmodligen!) är över och förbi, men jag känner att jag blir lite provocerad av att Chaplins bar (classy) annonserar om sina julbord i t-banan. Utan att skämmas, som det verkar. Jag får ångest av att se sånt, särskilt om jag sitter i ballerina och kjol när jag ser skylten. Det var bättre förr...

Sov hemma hos C i natt och fick en chockstart när han vände sig om i sängen och sa att han behövde åka om tjugo minuter. Efter den paniken har jag inte riktigt återhämtat mig, det känns ungefär som att jag försov mig och fick springa till jobbet. Så nu sitter jag här, på mitt kreativa jobb och är långt från kreativ. Jag kanske borde boka plats på julbordet, så jag i alla fall gjort något vettigt i dag!

Inga kommentarer: