söndag 17 augusti 2008

She's back

Från depp till pepp, var det ja.
Jag gillar rim, men det betyder väl knappast att det här blir enklare att få till bara för det. Bra dag att starta på också: söndag och en regnig sådan dessutom.
Något annat jag gillar är listor, så därför gör jag en nu. Allt blir så mycket enklare i listform.

Depp:
* exet flyttade ur lägenheten i dag
* jag har länsat mina sparkonton
* om två veckor står jag utan jobb
* sommaren är slut
* dödsfall i familjen och inbrott - på en vecka

Pepp:
* har en liten romans på gång med en bra kille
* ny och billigare och bättre lägenhet som snart kan bli min
* höst betyder mycket fina halsdukar och baskrar
* två finfina vänner som snart flyttar till stan - yey!

Jag är rätt säker på att båda listorna kommer ändras och spädas på allt eftersom.

Inga kommentarer: