lördag 30 augusti 2008

Min lördag

Jag tog precis en promenad till Hemköp för att försöka avgöra om det skulle bli soffan eller lokal för mig i kväll. Och med tanke på att jag mådde illa av alla lukter i affären och dessutom blev anfådd av de arton trappstegen till lägenheten när jag kom hem tyckte jag det var ganska solklart vilket alternativ min kropp röstade på.

Sjukshopping på Hemköp och 135 kronor fattigare. Oh well, det är i alla fall billigare än en kväll på krogen.

Kassen bestod av:
* Mascarponeglass
* Mjölk
* Jaffa
* Vaniljyoghurt
* 2 x grapejuice
* Vindruvor
* Lättsaltade skruvar

Och nu är jag sugen på en kopp te och ingenting av det ovan. Great!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du kan skicka grejerna på listan till mig :) krya på dig hörru!

E sa...

frida: Lite av grejerna gick åt i dag istället! :)