torsdag 21 augusti 2008

Snacka om att göra det svårt för sig

Bra grej: ha blivit head huntad till nytt jobb. Mindre bra grej: klädångest inför första mötet i morgon.
Jag står och väljer mellan dressat, trendigt eller casual och har ingen aning. Hur klär man sig på tv? Nu har jag gått igenom halva gardroben och har ändå ingen aning. Det enda jag egentligen har kommit fram till är att jag förmodligen borde ha kläder på mig. Känns lite proffsigare är att komma i birthday suit.
Jag lär väl drömma om västar, skjortklänningar och t-shirts i natt.

När jag väl somnar alltså. Har varit jättetrött sedan halv åtta och ändå sitter jag och klipper med ögonen framför "Se upp för dårarna" som går på Tv4 Film. Jag skulle gärna vilja säga att jag gillar den, men ibland är det nästan så jag vill köra en penna genom ögat. Vad är det med svensk film egentligen? Särskilt det som ska vara komedier, urk!

Och här kommer en annan höjdare! Fast det var nog aldrig meningen att den skulle vara en komedi...




ÄNTLIGEN!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart, helgen är räddad! Men alltså.. vad är det för bild de valt till omslaget? Inte Helena's finest moment. Dåligt photoshop-jobb är det också.

Anonym sa...

Vad grymt, duktig du är!

Oh Julie. sa...

Ah, imorgon när jag kommer till Sverige igen måste jag ju ringa och kolla hur det gick för dig..!

Förresten är det helt underbart att du bloggar igen! Jag blir som lite lycklig på insidan :D
puss puss

E sa...

lindisen: man skulle kunna säga att det är dåligt rakt igenom! :)

hanna: Tack, gulle du!

julia: Ja, gör det. Jag blir liksom alltid lite lycklig på insidan av att prata med dig! :)