söndag 31 augusti 2008

Sunday bloody sunday

Söndagen följer helt och hållet samma mönster som resten av helgen: förkylningsdepp.
Hade flera trevliga alternativ att välja på igår: Popagandafest med M, Cc & K, bio och middag med A eller hemmamys hos C. Istället valde jag hemliga alternativet, d: ligga och snora i soffan. Och eftersom fanskapet inte ger med sig så är det exakt vad jag gör i dag oxå. Jag sällskapar med killarna i "Entourage".

Och så jag tröstade mig med en 2 lax-beställning från H&M. Gud, vad jag älskar konceptet månadsfaktura. Få kläderna nu och hinna använda så mycket att man nästan är trött på dem innan man måste betala... Helt min grej, det känns som man får dem gratis! Hade jag inte varit galet ordningssam hade jag nog lätt hamnat i lyxfällan på sånt!

2 kommentarer:

Oh Julie. sa...

Hmpf! Popaganda med J då!? Var det inte ett bra alternativ nog???

E sa...

Julie: Jo, men det var aldrig realistiskt för någon med 200 kronor på kontot! ;)