måndag 25 augusti 2008

I-landsproblem, jag vet

Jag älskar skinnjackor. Gissa om jag är glad över att det fortfarande är hett med det, för då finns de över allt. Min plånbok jublar inte lika mycket dock.
Nu till dilemmat: jag måste välja. Ska jag ta den till vänster i svart (Nelly.com) eller den till höger, fast i mörkbrunt (Vero moda)?



Tilläggas bör att den från Nelly kostar 500 spänn och Veros 800. Frågan är om jag behöver en svart till dock (fast den andra svarta har mc-krage, jag tycker det är skillnad).

Ja, jag vet. Jag löser världsproblem.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den till vänster: snyggare och billigare.. och JA det är skillnad mellan olika kragar. Mycket som är I-landsproblem men det här min vän, det är serious business!

Anonym sa...

Jag skulle hellre ta högra eftersom jag gillar sån krage men vänstra var snyggare i övrigt.

E sa...

frida: Ja, kostnaden spelar roll. Men vill man inte ha en brun också? Och ja, det är fan serious buisness. :)

hanna: Är det inte samma krage på dem? Båda är höga och "står upp" lite...

Anonym sa...

Jahaaaaa, jag trodde det var typ skjortkrage på den vänstra.

Anonym sa...

Svart från Nelly. Basta. Men det kan vara för att jag tycker bruna skinnjackor skriker lastbilschaffis..

E sa...

hanna: Ja, då hade det absolut varit skillnad!
lindisen: Tycker du? Till jeans med hög midja och rätt snitt på jackan tycker jag det andas till 70 oxå.