lördag 22 november 2008

Den som egentligen bestämmer

Jag tänkte radera R ur min mobil. "Kolla här" sa jag till K på tvärbanan och sträckte fram displayen. På den stod det R och "Vill du radera?". Jag tryckte ja och vips så försvann hann (och faktiskt lite av min ångest) ut i ingenstans. Jag var nämligen helt säker på att jag ville radera honom. Gud däremot, vill nåt annat. För när jag kommer hem och börjar radera hans sms står hans namn där- igen. Men det finns inte i telefonboken.

Gud eller Sony Ericsson ingår i nån slags komplott. Jag vet bara inte vem jag ska vända mig till först. Sony E är nog trötta på mina klagomål sedan förra gången och Gud skulle bara skratta, eftersom han nog vet nu att jag inte tror på honom. Och då skulle det ju bli lite fånigt att be om nåt.

Inga kommentarer: