söndag 2 november 2008

Nån som vill läsa om havandeskapskrämen?

I dag öppnade jag Ansiktsboken strax efter att jag vaknade, det vill säga framåt halv två-snåret. Nu funderar jag på att bara avsluta mitt konto där helt. Det här är liksom bara lite för mycket för min smak.

S är en gammal klasskamrat till mig. Vi har aldrig umgåtts utanför skolan och har inte sagt ett ljud till varandra sedan skolan slutade. Nu är hon på smällen och det vill jag tydligen ta del av. Holy macaroni.

Nu åker jag till Hornstull för hemgjord pizza och filmmys med bröderna.

6 kommentarer:

Anonym sa...

suck..

Anonym sa...

Men ärligt talat?

Anonym sa...

"V - Mitt liv som matgravid. För alltid."

E sa...

frida: You said it.
hanna: Eller hur?
v: Den skulle jag mycket hellre läsa! :)

Anonym sa...

Hahaha!

Jag är osäker på om jag ens lägger något större intresse i mina nära vänners graviditeter.

E sa...

martin: Då tycker vi lika, då! :)