lördag 8 november 2008

Veckans bästa dag?

Stockholm är dött i kväll, bara så att ni vet. Folk är antingen ute på öar, plåtar isdansare, skriver isdansare, nattvandrar (!), går på 30-årsfester, går på dejter eller längtar efter sina mysbyxor.

Själv sitter jag redan i mysbyxor och hade hoppats på att kunna avancera ur det läget, typ nyss. Och det suraste av allt: jag har en fest av modell större att gå på, men jag behöver någon att ta med mig dit. Annars känner jag mig bara vilsen. Och nu kan/vill/orkar ingen.

Jag funderar på att messa den där killen och föreslå vin. Men vi har inte hörts sedan han sov här förra veckan och det kanske finns en anledning till det som jag inte vill känna till. Skit i kvadrat!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hade jag bott i Sthlm hade jag följt med. :)

Anonym sa...

ja det där hjälpte ju inte direkt vickan.. du bor i karlstad.. och du skriver det där 02.18? hoho

Anonym sa...

Faktiskt mkt nykter kväll igår. :) Och jag hade följt med!

E sa...

v&f: Nykter eller onykter hade sällskapet säkerligen varit bra. Nu hängde jag med en sjukt het polis istället, så det gick ingen nöd på mig alls. :)

Anonym sa...

åh, vad är det med poliser? batongen och handklovarna?

Anonym sa...

UNIFORMEN! Jag blir knäsvag när poliser handlar av mig på jobbet och fumlar med växeln. Haha!

E sa...

f & v: Oh yes, uniformen! I somras höll jag på att bli överkörd när jag stirrade på en smoking hot polis i Solna. Kan hända vilken dag som helst igen.