tisdag 25 november 2008

Hemhem

Jag längtar hem. Till Karlstad (konceptet hem är snårigt. Jag tror Stockholm är hem, Karlstad är hemhem och Norrland är hemhemhem. Eller nåt). Jag vet inte riktigt var det kommer från, men helt plötsligt vill jag bara hem. AK pratade om det i onsdags och var hemma i helgen. I går pratade jag med A i två timmar och längtade ännu mer. Hon vill att jag ska flytta hem, bo på Norrstrand och jobba på radion igen. En bråkdel av en sekund lät det lockande, men sen insåg jag att jag bara behöver hälsa på lite. Nu kollar jag på biljetter, tur och retur kostar 500 spänn. Det skulle vara väldigt värt det...

Home sweet home!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vore så fint att hinna med en fika/drink, fattar att du har massor av vänner som vill träffas men om tid finnes så hemskt gärna.

E sa...

Hanna: Det tycker jag absolut. Vi kan ta en drink till lunch kanske och vara lite kontinentala?

Anonym sa...

varför heter jag AK och AL bara A???? hallå??!! är hon bara A med dig eller???
träff snart vännen??
=)

E sa...

anna: Haha! Ska vi gå in på att du, trots 23 år av vänskap, kallar mig vid både för- och efternamn? :) Träff på lördag, som vi pratade om?

Anonym sa...

Tack gärna! Mitt nummer finns på fejan..