fredag 12 september 2008

Bulldegen E

Jag MÅSTE skärpa mig med allt onyttigt leverne nu. Det känns som jag "unnat" mig saker halva sommaren och båda de här förkylningsveckorna. Plus att jag såklart inte kunnat träna, knappt rört en fena och nu känner jag mig som en jäsande jävla bulldeg.
Från och med nu får det vara slut på det. Powerwalks fem morgnar i veckan och inget socker under veckorna.

I går fick jag en snilleblixt: "Det är inne med skinnkjol igen. Jag kanske ska leta fram min gamla". Så jag gjorde det. Okej, att jag köpte den typ 2000 men jag blev ändå helt förkrossad när jag fattade att den inte passade längre. Nu jäklar ska jag se till att den passar innan den blir omodern igen. Har jag tur kanske jag kommer i mina gamla slacks också...

Undrar hur länge motivationen håller i sig - över helgen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha.. känner igen mig. är motiverad typ en gång i veckan. så det ger desvärre inte så bra resultat.. :/

E sa...

frida: Nej, det är som förgjort!