fredag 26 september 2008

Ett glas vin?

Hallå, vad hände med all min packtid? Jag har visserligen hela lägenheten full med kartonger, men ändå är jag inte ens i närheten av klar än. Något som jag dock är, är bakis. Jag och bror gick på hockey i går (helt alkoholfritt) och efter det hoppade jag på fyran och åkte till Ramblas där K firade sin födelsedag. Vi knatade upp till Marie Laveau och sedan blev vi sittande där, pratade om revirtänkande och drack... Well, allt som fanns i baren. Jag som nästan aldrig dricker sprit körde igång på drinkar och vid kvart i tre beställde M in champagne.
Sen avslutade vi med efterfest under Cocacola-skylten (ja, ni vet den ni ser från Södermalmstorg, Slussen). En kompis kompis bor i samma hus och självklart var vi tvungna att klättra upp på taket. Livsfarligt, I know.

Nu: kort promenad, tvätta fönster och fortsätta riva ned min lägenhet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

en ska unne säj å götte säj!

E sa...

frida: Jupp! :)