söndag 21 september 2008

Nej, jag har faktiskt inget bättre för mig

Är: söndagsmiddagsmätt.
Ger intryck av att vara: ungefär så mätt, ja.
Mår: äntligen bra, efter 21 dagar av förkylningsdemoner.
Ska: tvätta håret, lägga en mask och kura i soffan.
Har: hämtat kartonger från källaren och äntligen börjat flyttpackandet.
Bör: göra verklighet av mitt löfte att ta upp träningen i morgon.
Kan: tänka mig att jag hellre snoozar lite extra när det väl kommer till kritan.
Vill ha: Drömjobbet och drömlönen men bara behöva jobba 75%.
Skulle vilja: resa bort. Var och hur länge spelar ingen roll, bara bort.
Tycker om att: dra mig i sängen under duntäcket på helgmorgnarna.
Drömmer om: alla fina möbler jag vill ha till nya drömlägenheten.
Längtar till: helgen. Alltid helgen.
Fasar inför: flytten. Senast jag flyttade tog det 18 timmar och jag var ledbruten i tre dagar efter.
Har ett brinnande intresse för: mitt jobb. Jag älskar't.
Bryr mig om: djur. Alla utom getingar och harkrankar.
Trivs med: mycket folk omkring mig.
Planerar att:
Bor: på 68 kvadrat i en vecka till.
Skulle vilja bo: på en sluttning i Toscana där jag kan skriva mina böcker.
Klär mig gärna i: skinnjacka och högklackat. Det funkar alltid.
Dricker gärna: champagne, rosévin, mjölk. Ofta i den ordningen.
Äter helst: pasta i alla former.
Tränar: för sällan.
Tittar ofta på: sit-coms och Top Model.
Lyssnar ofta på: P3.
Stolt över: min CV.
Styrka: omtänksam och organiserad.
Svaghet: har svårt att bestämma mig.
Beundrar: människor som kämpar för det de tror på.
Rädd för: kräkas och mörkret.
Ovana: handla när jag är hungrig.
Lördagskvällar: dansar jag och dricker vin.
Sak jag ska köpa när jag fått lön:

Inga kommentarer: