söndag 28 september 2008

Här sitter jag och trivs!

Ring Guinness, nu har det nog banne mig slagits någon sorts rekord!
Nej, inte för att flytten gick rekordsnabbt (den kan möjligtvis ha varit den snabbaste detta tidevarv) utan genom att jag gjorde så galet mycket i går- och länge. För flytt, Ikea-shopping, middag ute på Lidingö med familjen och sedan födelsedagsfest för K i Årsta hela natten.

Mina aningar om huvudvärk och ledvärk infriades när jag vaknade. Två glas vatten, lite vatten i ansiktet och sedan på't igen med uppackning och ny Ikea-tur. Jag sänkte en tallrik köttbullar när vi kom dit och sen var jag människa igen. Har ägnat resten av dagen åt att plocka upp och montera och skruva upp allt mellan himmel och jord. Om jag lyckas lura ut (läs: orkar kicka igång hjärnan såpass) hur man kopplar ihop tv med box så blir det filmtajm här så fort jag släpat mig ner till Ica för att proviantera. Blev galet sugen på tortellini med spenat helt plötsligt, det blir definitivt lägenhetens första middag!

Inga kommentarer: