onsdag 10 september 2008

Nya möbler

Tre veckor till flytt nu och eventuellt börjar önskelistan bli lite lång. Och dyr:

* Brickbord från Indiska
* Emmafåtölj, second hand
* Soffbordet i Stockholms-serien på Ikea
* Någon slags matta, typ den här. Eller kanske den här.
* Golvlampa (om inte den coola retrolampan jag har stående i Karlstad dyker upp, vill säga)
* Pallar till mitt nya fina minikök

Förresten: Det är ingen som vet var man får tag i ett väggfast slagbord? De från Ikea verkar ha utgått... De borde verkligen börja varna för sånt i tid!

4 kommentarer:

Anonym sa...

bra smak.

E sa...

hanna: Tack!

Anonym sa...

Jag var på Ikea (Sthlm) för några veckor sen och då hade de ett väggfast slagbord (det där i trä som typ alltid funnits). Så ifall du bara kollat hemsidan hittills är det nog värt att kolla med själva varuhuset. De kanske har några kvar!

E sa...

åsa: Goda nyheter för mig. Tack för tipset, jag ringer Barkaby direkt!