fredag 19 september 2008

Hoppla, pålle

Hold your horses, det här trodde jag a l d r i g att jag skulle säga: Özz Nüjen var roligast på RAW i går. Javisst, killen kan tydligen vara rolig - något som jag länge betvivlat. De få gångerna jag stod ut med att kolla på Sthml live var det ju en enda lång "Har du hört den förut"-pina. Men nu var han faktiskt kul. Snygg-Björn? Not so much, faktiskt.

Dagen och gårdagen har jag spenderat med en häst inför nästa veckas program. Nu vill jag inget annat än att ut och rida. Var vänder man sig för sånt? Det måste ju för sjutton gå att ringa någon ridskola och hyra hästar någon eftermiddag. Det får nog bli en lördag i så fall, så man har hela söndagen på sig att plåstra om sin ömma bakdel. Det var säkert fem-sex år sedan jag satt på en hästrygg senast... Ska försöka kolla upp det i helgen.

Nu ska jag ta ett äpple och en kopp te innan det är dags att åka på inspelning igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, va mysigt! Hojta om du vill ha sällskap! Jag red för inte så länge sedan (vilket inte betyder att jag KAN, men viljan finns där!). :)

E sa...

Linda: Ska vi kolla upp det då? Du och jag på en varsinn springare, väldigt medeltidskt. :)