torsdag 18 september 2008

Men vad hände med "Trouble"..?

Okej, det är nästan så att jag ångrar mig lite angående i går.
Men samtidigt tycker jag att det är väldigt underhållande att Coldplay fick tre plus medan Lill-Babs fick fyra samma kväll fast någon helt annanstans i Sverige. Det kanske bara är jag som stör mig lite på henne. Eller mest på hennes röst kanske, jag tycker hon låter som Arne Weise. Och Arne Weise ska inte sjunga. Inte heller Lil-Babs...



Nu har jag ätit alldeles för mycket delizie på "Därmed pasta" och är brutalt mätt. Det lär säkerligen göra välbehövliga underverk för min höstsega hjärna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet.. det är konstigt (jag kan erkänna att jag hatar lilbabs). men ibland känns det som om kritikerna bara sätter en trea för att de måste hitta nåt de ogillar. konstigt var också att de inte spelade trouble igår. men men.. har man så många hits så kan man ju inte få plats med alla.

E sa...

Mmm, kanske. Fast så fasligt mycket hits har de väl inte? De är ju inte Stones, menar jag...

Anonym sa...

haha.. nej det är klart. allt är relativt.