tisdag 9 september 2008

Gårdagens gala

Oj oj oj. I säng klockan halv fyra efter en massa glas champagne på Kristallen-galan.! Jag är imponerad att jag står upp utan ett uns av baksmälla.
Samtidigt är jag glad att jag jobbade undan så mycket i går att jag inte behöver gå till jobbet i dag. Så fort jag skrivit kontraktet på för nya lägenheten åker jag hem och intar soffläge, tänkte börja om på säsong ett på Desperate igen...

Lite av vad som hände i går:
* Andreas Lundstedt smygrökte och åt korv med Björn Gustafsson
* En ensam mamma var sjukt intresserad av kändisar och försökte ragga upp både André Pops och Daniel da Silva
* Magdalena Graaf och Martin Björk var en av de konstiga konstallationerna på Vip-hyllan. De pratade läääänge
* Henric Johnson och Malin Bayard såg vansinnigt kära och fina ut på dansgolvet
* Filip Hammar dansade med systern Linda och hennes rullator
* En gammal schlagerstjärna ville gärna prata om sin skilsmässa. Folk blev obekväma

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh, skönt att du delar med dig av lite glamour och skvaller till oss vanliga dödliga. :)

Anonym sa...

Jag skulle precis skriva typ Fridas kommentar. Tack.

E sa...

frida & hanna: Haha! I'll try. :)

Anonym sa...

Men gulliga Filip!

E sa...

v: Mmm...