måndag 27 oktober 2008

Annorlunda dejt

Jag tror gårdagen var min konstigaste dejt någonsin. Väldigt bra, men konstig.
Vi tog en promenad runt Eriksdal och pratade en massa. När han sen föreslog att vi skulle gå hem och laga mat ihop lät det som en bra idé. In på Ica och hem till honom och sen svängde vi ihop vad han kallade bakismat: kycklingfilé med klyftpotatis och tsatsiki. Jag gör aldrig "kött, potatis och sås"-rätter, men det var kul.

Sen drack vi te på hans brottarmatta (!) i vardagsrummet och lyssnade på soul och Malimusik. När jag gick funderade jag på vad jag tyckte om honom, men det vet jag inte riktigt. Men han är rätt het faktiskt. Och förvånade mig. Och det är ju alltid bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

låter ju hur bra som helst ju.. bakismaten kan ju ifrågasättas, men va fan.. det kanske betyder att han äter pizza och hamburgare till vardags? even better I guess.. :)

Anonym sa...

Bra kommentar, F.

E sa...

frida: Fast jag käkar ju inte heller pizza och hamburgare som bakismat, så vad fan... :)