lördag 25 oktober 2008

När fredagar är som bäst

Det blev ingen orkan för K, den får vänta till nästa vecka. Tills dess skriver vi ut den på OH-papper och provar framför spegeln, man vill ju inte att skiten ska sitta fel helt plötsligt.
Så istället för nålar tog vi en lunch och strosade runt ganska planlöst ett tag. K kom på den fantastiska idén att åka ut till Vällingby centrum istället, så det gjorde vi. K tror att folk tänker att vi är lågutbildat white trash när vi sitter och pratar om alla dåligheter vi är ute på hela veckorna, men jag vet inte, jag. Kanske bara skräniga. De tror nog i alla fall inte att vi är högutbildade journalister.

På kvällen kom L, K och CC hit för att hålla mig sällskap när jag gjorde käk till kvällens inflyttningsfest. Vi drack vin och vältrade oss i 90-talsnostalgi. Dessutom många långa snack och det var skönt att ögon öppnades både till höger och vänster. Nu ser det kanske ut att vända, vilket känns fantastiskt.

Nu ska jag bygga upp en killer-playlist för i kväll och ta några tag med dammsugarmonstret.

Inga kommentarer: