onsdag 29 oktober 2008

Höftproblem vid 25?

Herregud, hur kan folk äta något annat än havregrynsgröt till frukost? Kokad såklart, inte micrat tapetklister...
Just nu sitter jag och "skyller mig själv". Här gick man ut och sprang cross country i tron om att man var ung och tålig. Jag var stolt över att jag orkade hela varvet runt sjön trots lera och rötter och backar hit och dit. Kom hem och stretchade, men inser ändå att jag har sjukt ont i höften nu.

Är detta Guds sätt att rensa ut de svaga?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar gröten men rostade, grova mackor med skivbar leverpastej och kall o'boy är godare (anna skipper dör)

Anonym sa...

Håller med Hanna om frukost. Och ja, jag tror Gud för en kampanj just nu. Min höft är ju helt åt skogen den med.

E sa...

hanna: Leverpastejsmacka skulle kunna vara det enda som hotar min gröt. O'boy dock... No!
v: Är detta för vårt okristliga leverne, tro?

Anonym sa...

Please no!!!

Anonym sa...

Jo (levernet). Jag kommer också paja nu känner jag. Hallå, E, du hör av dig nästa gång du åker till lillstan va?

E sa...

hanna: Jag är ju inte hemma så ofta. Men det kan du hoppa upp och klappa dej på!

Anonym sa...

Bra!