fredag 3 oktober 2008

Run for it

Sista sms:et i min inkorg i natt kommer från K. Det står något om våta argentinska tungor och knäppa taxiresor, jag garvar när jag läser det. Maskinen på Berns var, well sådär. Inte så jag gick i taket direkt, killarna har ju knappt några låtar att välja på ju. Vi drack vin, stuffade till hitsen (två!) och slank sedan upp på balkongen istället. Medan jag pratade med en ursnygg amerikan som tyckte bättre om Stockholm än LA fastnade K med tre malteser. Mycket underligt och snart drogs jag in också. Det slutade med att vi en stund senare stod i trappan från garderoben med jackorna i handen och duckade medan vi viskade: run for it. Skumt kanske, men vi lyckades inte ta oss ifrån dem på annat sätt. Tyckte vi då. I dag kanske det bara låter knepigt...

Nu dags för möhippebus på en nivå som är helt i min smak: vilt men oskämmigt!

Och om ni behöver hjälp till hösttrött hy, den här är en riktig mirakelgörare:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså misnann, det får man kanske prova.

E sa...

v: Do it! Jag brukar inte ha problem med hyn, men när jag blev lite torr nu precis mellan sommar-höst fixade den det över en natt. Älskar den!