onsdag 8 oktober 2008

Tillbaka på mellanstadiet

I dag sitter jag hemma och grubblar lite. På vad jag ska göra med C. Han är en finfin kille på alla sätt, men det känns som allt går lite snabbt (i alla fall om man har fyra år ihop med en annan bakom sig) och jag kanske inte har de rätta känslorna. Nu vet jag bara inte hur jag ska framför detta.

Så jag velar. Fram och tillbaka. Det här är mycket jobbigare än jag kom ihåg. Just nu känns den undvikande modellen som den som ligger närmast till hands. Moget...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men guuu va svårt. Jag skulle nog också köra på undvikande.

Anonym sa...

Usch.. jobbigt det där. Mitt tips: ta tag i honom, säg som det är och precis hur du känner. Hankanske är mer suge än vad du tro på att ligga lågt ett tag. Kommunikation!! Vänta med att ses på nån vecka och känn efter om du saknar honom massor och grubbla på om du kan tänka dig att fortsätta utan honom eller om du vill ha han kvar i ditt liv. Alternativt lista negativa vs positiva saker med honom/relationen. Amen!

Anonym sa...

Neka sex, då fattar han oundvikligt. Alt. kör på ovanstående tips.

E sa...

hanna: Bästa för mig, men kanske inte för honom. Svårt sånt här.
frida: Jag tror den positiva/negativa-listan redan gjorts i mitt huvud, den senare vann.
v: Hehe, ja killar fruktar det vapnet!