torsdag 23 oktober 2008

Som ett plåster, bara

Nu har jag avslutat allt med C. Det kändes genompissigt samtidigt som det var en liten lättnad. Lika bra att få det gjort när man bestämt sig, liksom. Inget ugly och inget surt fick jag tillbaka, trots att jag kände mig som om Gud skulle komma ned och straffa mig med en gång för att jag gjorde det över sms. Men icke. "Det har varit en jättemysig sommar och du är en fin tjej", skrev han. Ett bra breakup alltså.

Kärleksproblem nummer två är svårare, har jag på känn. Jag vet fan inte var jag har den snubben och det är ömsom skönt, ömsom värdelöst. Alltid typiskt mig, dock... Jag har tagit upp min principfasthet när det kommer till sms, som jag alltid kört med när jag varit singel. Så nu har vi inte hörts av sedan i fredags och jag tänker fan inte kejva först. Om jag inte blir full och sällskapssjuk, det vill säga. Vojne, vojne!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ah, tell me about it. jävla grubbel det där. jag blir bara knasig av det. men finns det rödvin så finns det hopp.. haha :)

E sa...

frida: Män är bullshit, rödvin är för evigt! ;)

Anonym sa...

dagens sanning!