lördag 11 oktober 2008

Och den var den lördagen

Holy macaroni! Femtioelva timmar i iskalla studion i Frihamnen och nu är jag hemma igen. I morgon samma visa, men det förtränger jag just nu medan jag växer fast i och blir ett med min soffa. Jag har tänt ljus i precis hela lägenheten för att få tillbaka känseln i tårna, men än så länge no luck. Det är underligt vad kallt det blir utanför en studio med tanke på värmen från alla lampor där inne...

Nu matintag i någon form (eller är det för sent på kvällen? Har för mig att Oprah sagt det) och lite fotboll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ingen mat efter klockan 18 på kvällen. men vem bryr sig ;)

E sa...

frida: Så tidigt? Då bryter jag mot den regeln varje dag. Men vem bryr sig, som sagt. :)

Anonym sa...

ja iaf om man ska gå ner i vikt. om det är för att hålla vikten är det nog inte så tidigt. jag har dovck aldrig jobbat på att hålla vikten.. haha