lördag 4 oktober 2008

Per Morberg-orgier

Det står tre flyttbilar på gården utanför vardagsrumsfönstret. Jag är inte avis, inte ett dugg. Mina fötter är helt döda efter tre långa dansnätter i högklackat och huvudet känns som kola efter i går.

Möhippan blev dock hysteriskt lyckad. Vi hade lurat iväg M till Gondolen i tron om att hon skulle göra en intervju med Per Morberg, en av de kändisar hon sagt att hon är mest rädd för.
Istället för Per dök vi upp, med Per Morberg-masker för ansiktet och bjöd på champagne. Sedan fick hon en Klick!-etta (alltså ett omslag) som vi gjort till henne innan vi drog till Tabbouli och käkade libanesiskt.
Vi avslutade med galet mycket dans på fantastiska Cliff Barnes. Enda regeln där: man får inte dansa på borden. Allt annat är tillåtet och det utnyttjades.

Nu ska huttrande jag hoppa ned i badkaret och läsa Elle Interiör. Aaah...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, men roligaste. Nu gillar jag Per Morberg sanslöst mycket iofs. :)

E sa...

v: Jag med, särskilt efter i går. Men du har väl läst legendariska Metro-intervjun: http://www.metro.se/se/article/2007/09/20/20/1257-45/index.xml

Anonym sa...

Haha, priceless. Skönt att de publicerade den. :)

E sa...

v: Jepp, genialiskt!