torsdag 15 januari 2009

Hank Moody-style

Jag vet inte riktigt vad man ska säga om en person som kan kolla på Californication och uppriktigt önska sig en man som Hank Moody. Utsvulten kanske. Eller destruktiv? Jag och Cc kom härom kvällen fram till att snälla killar är passé. Nu tar vi sikte på varenda Pete Doherty i den här stan och gör vårt bästa för att ignorera allt gott i dem.

Då kanske det där jag går runt och väntar på äntligen händer. Jag vet inte riktigt vad det är, men det känns som jag hela tiden går runt och väntar på det. Kanske är det Rom. Med risk för att det är det har jag i dag fyllt i mer papper från CSN. Jag begriper dock knappt något alls av det jag fyller i. Precis som jag kommer ihåg det, alltså.

Nu har jag så mycket energi att jag funderar på ett andra träningspass den här dagen. Det borde göra musklerna skönt möra inför kvällens dejt. Något av följande tre blir det: bio med AK, andra dejten med S eller rödtjutsorgier unlimited edition med Cc.

Inga kommentarer: