tisdag 20 januari 2009

Köttfärssås, rödtjut & Obama

I kväll tackade jag nej till middag med Andy och stannade hemma istället. Gjorde köttfärssås med massa vitlök, drack rödvin och dansade till 90-talshits medan jag vek morgonens tvätt. Kollade också på hela Obamas installation på CNN och grät av tradition en liten skvätt. Den snubben måste ha tidernas bäste talskrivare.

Nu tror jag rödvinet gjort susen på sömnigheten. Eller om det var Vickan Silvstedts superflamsiga tramsprogram (kommer säkert att rejta superbra, men hallå?). Hur som helst, tidigt i säng och upp tidigt för att sitta sminkmodell hos AK i ottan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir lite rörd varje gång jag ser honom. Läste DN på toan imorse (hej effektiva morgonbestyr) och fick tåriga ögon av bilderna.

E sa...

V: Jag med. Bara tanken på "Yes we can" får mig att böla.