måndag 5 januari 2009

Och på den femte dagen återuppstod hon

Nytvättade lakan, nytt nattlinne och en sovmorgon där jag faktiskt kunde sova så länge jag vill. Eller ja, jag har ju alltid klockan på ringning. Också när jag är ledig, eftersom jag annars riskerar att nattskiftet gör att jag sover till tre på eftermiddagen. Men ändå.

Planen i dag är återuppståndelse. På alla plan. I klartext: rensa ut julen, städa bort dammet som är kvar sedan förra året, vika tvätten jag inte vek direkt, mota gråa hårstrån i grind med miljöfarliga ämnen, köra ett tufft spinningpass och svepa drinkar med diverse vänner. Försöker klämma in lite slötid också. Som nu när Femman visar nån Jordan-doku (en sån där asdålig som de köpt från engelsk tv). Jag tänker bara på det här fina och minnesvärda tillfället:

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH FYYYYYYYYY FAAAAAN. mina öron blöder. han var ju inte så jävla bra heller. trodde mer om peter.

E sa...

frida: Visst är det så man bara vill sticka topsen jättelångt in i örat? :)

Anonym sa...

precis så :)